tisdag 10 mars 2009

Nu får jag skämmas, har inte bloggat på nästan två veckor. Orkar inte skriva allt som har hänt den senaste tiden.


Men jag kan skriva att i torsdags kväll så åkte jag, Jonatan och pappa upp till farmor. På fredags morgonen åkte vi upp till kungsberget och åkte skidor. Det var riktigt roligt. På lördagen så åkte vi in till Valboköpcentrum och handlade lite. Efter det så åkte vi in till mina kusiner i Gävle. Åt gott och kollade på melodivestivalen. Jag glömde så klart mina handskar där men dom sickade hem dom. På söndagen så åkte vi hem efter lunchen. I går (måndag) så var det studiedag så jag och Jonatan var hemma och jag flyttade in i mitt nya rum. I dag i skolan så var det Skol DM i fotboll i skolan. Vi såg på matcher och varvade det men lektioner. Våran skola förlorade på straffar i finalen.


Här kommer lite bilder.Kungsberget

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var på "Köpis" i höstas:-)
Kungsberget har jag farit förbi vägskylten till iaf.

Anonym sa...

Hej Johannes!
Du hade väl studiedag på måndagen.

Vackra bilder från Kungsberget.
Det är bättre att blogga ibland,
än att inte skriva alls.
Jag tycker det är roligt,att läsa
era bloggar.

Hej från mormor.

Anonym sa...

Skönt att få åka lite skidor. Jag längtar till att få åka lite bräda. Trodde vintern var slut här i Helsingborg men nu snöar det. Kanske snart kan hoppa på brädan och åka nerför backen mot havet.