tisdag 24 februari 2009

Lördag: Jag och pappa tapeltserade mitt rum hela dan, blev riktigt bra.
Söndag: Jag och pappa fortsatte att tapeltsera mitt rum. På eftermiddagen så var det träningsmatcher mot 95 och 96:orna. Vi vann alla matcher så klart!
Måndag: J***a skolan börjar. Men man lyckades ta sig upp ur sängen och åka till skolan. Vi gick bara till kl 15 så att jag överlevde.
Tisdag: Skola igen :( Vi hade matte prov sista lektionen. Tror att jag fick VG, hoppas det i alla fall. Om ngn har ngt jobb att erbjuda så hoppar jag järna av skolan och börjar jobba. I morron är det prov på kristendommen:(

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan sonen! Lycka till på provet i morgon, det sa du inget om förut när jag frågade om skolan. Godnatt från mamma.

Anonym sa...

Hej Johannes!
Ni är så duktiga som kan tapetsera,önskar jag oxå kunde det.
Ingen ide hoppa av skolan,även om det är tråkigt ibland.
Hälsningar mormor.

Junne sa...

Ska inte hoppa av skolan. Men i bland så vill man.