fredag 20 februari 2009

Onsdags: Var hos mormor och mofar med Hanna, Hugo, Bettan och Jonatan. Vi åt ungspankaka och sedan så stack vi killar till skogen.
Torsdags: Åkte till G-vik kl 9:20. Hoppade från 3, 5, 7, 10. Dök från 3:an. Sedan så blev det lunch på donkan. På kvällen så åkte jag upp och lämnade in mina nya skidor på full service i storstenshöjden. Blir klara på onsdag kväll och sedan på torsdag så blir det Romme med skolan.
Fredag: Jag och Jonatan åkte till Hanna och Hugo. Satt framför datorn och var ute i snön.
Bra att ni har börjat kommentera. Det blir mkt roligare och skriva då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Johannes!
Vilka häftiga skidor du har köpt.
Hoppas dom funkar bra i backen,så du blir nöjd med köpet.
Hej då från mormor.

Anonym sa...

Vad modig du är som vågar hoppa och dyka.
Själv skulle jag försiktigt kliva ner från stegen ner i vattnet.
Jag förstår att du gillar snön men här i Lillån kunde det gott låta bli att snöa tycker jag.