onsdag 8 april 2009


Måndags: Var hos mormor och morfar och hjälpte morfar att städa ut massa skräp från kroken. Sen åkte jag hem och såg på reprisen på Malaysias GP (Missade det för att jag var hos farmor).

Tisdag: Sov till 11, gick upp och åt frukost och la i en tvätt. Vid 3 så cyklade jag och Jonatan på gammla E18 till sanna kroa och köpte varsin glass. Tog vägen över nyble, granhammar hem. Kom hem vid 5, så i fick lite motion i alla fall.

Onsdag: Jag har städat hela mitt rum och Jonatan har städat hallen.
Kommentera

4 kommentarer:

Ingegerd sa...

Hejsan!
Duktigt av er att städa o tvätta.
Så det är fint till farmor kommer.

Idag har Sven-Arne o Ann-Britt
varit här. De var här o fick hjälp
att byta däck.Bettan,Hanna o Hugo
kom oxå o fikade.
Hej från mormor.

Anita sa...

Tänk om jag hade så duktiga killar, då kunde jag få hjälp med städningen.
Jag har inte smakat någon glass i år ännu, vad sugen jag blir.

Glad Påsk på er alla i Spånga.

Christina sa...

Vad duktiga ni är när ni städar.

Ingegerd sa...

GLAD-PÅSK!

Ha en bra helg,hälsar till er alla.