lördag 25 april 2009








Torsdag: Var ledig från skolan. Åkte moppe till mormor och morfar på morgonen. Vältrade och harvade hela dagen. Åkte hem kl 9 på kvällen.



Fredag: Skola som vanligt. Kl 23 så gick jag över till Linnèa och Agneta. Vi kollade på gamla kort och sen kl 2 på natten så gick vi ut och hoppade studsmatta. Gick sedan in och kollade på hem till midgård på datorn. Somnade kl: 3:40.



Lördag: Vaknade kl: 10:30 åkte sen till mormor och morfar för att jobba. När jag var på ängarna så gick kedjan av. Fick leda moppen till mormor och morfar. Efter lunch så kom pappa och hämtade mig. Vi åkte till Eskilstuna och köpte moppe(den på bild ovan) . En Crescent Compakt 1252 från 1972.
Kommentera!

4 kommentarer:

Christina sa...

Ja studsmatta kl två på natten...det kanske man skulle prova.Men jag är nog lika dålig på det som att köra traktor el moppe ...

Christina sa...

Vad duktig jag är då..(hmpf)glömde halva blogg adressen när jag skulle posta.Så klickar du på mitt första inlägg så kommer du till någon modeblogg.Det va rju inte riktigt meningen.

Anita sa...

Studsmatta kl 02.00. Ja,det orka man när man var ung, men inte nu.
Då kunde man vara ute hela natten och sedan gå direkt till jobbet eller skolan.
Din mormor var mera ordentlig än vad jag var.

Ingegerd sa...

Hej Johannes!
Bra att kedjan blev fixad,så du kan köra igen.Hoppas den håller så
du slipper gå med mopeden nästa
gång du skall hit.

Ha det bra/mormor.