fredag 1 maj 2009





Söndag: Mitt gammla lag hade match. Dom hade för lite folk så i lördags när jag satt och harvade så ringde Carina (min gammla tränare) och undrade om jag kunde spela och jag sa ja.
Vi mötte ÖSK det blev 1-1.

Måndag: Skola som vanligt. Följde med Anton upp på stan och kollade på en moppe som han ska köpa.

Tisdag: Tema dag i skolan. Vi gick till Karslundskogen och grillade pinnbröd och drack saft. På eftermiddagen så pratade vi studieteknik.

Onsdag: Skola.


Torsdag: Skola. Vi fick sluta 20min tidigare för att det var valborg. På kvällen så åkte jag med Linnèa och Agneta till brasan. Väl vid brasan så vågade dom inte tända brasan för att det blåste mot ett hus. Jag åkte hem till Linnèa och hämtade en hjälm så att jag kúnde sjussa Freddan (hon hade ingen moppe) alla åkte hem till det gammla ålderdommshemmet, där så fikade vi och spelade biljard. Sedan så åkte vi till sanna för att kolla om dom hade ngn brasa. Det hade dom och dom äldade inte bara grenar och ris utan massa plast och skit. Efter det så åkte vi hem med Freddan. Fortsatte sedan vidare till Linnèa. Där satt vi framför datorn. Kl: 00:45 så åkte jag hem.

Fredag: Gick upp och åt frukost och fixade på mitt rum. Åkte sedan till mormor och morfar. När jag kom dit så kom bettan och Marcus. Vi hjälpte mamma att köra grejer till hennes lägenhet.







Sen hos mormor så vart det god mat och fika.


När jag komm hem så rensade jag landet så att vi kan ha lite potatis och annat där. Sedan blev det att äta kyckling och pommes.

Vet inte hur lägne det har tagit och skriva det här men men. Har sagt det här förut men jag ska försöka skriva lite oftare.


Kommentera! det blir roligare att skriva då.









1 kommentar:

christina sa...

Tur att mamma har så duktiga flyttkarlar till hjälp.