torsdag 7 maj 2009

Onsdag: Skola som vanligt. Gick till ica och köpte en platta Energi dryck. Säljer dom för 7kr/styck på skolan. Efter skolan så skruvade jag i hop en säng i mammas lägenhet. På kvällen så var det semifinal i champions league mellan Chelsea-Barcelona på tv. Blev 1-1 men Barcelona gick till final.

Torsdag: På idrotten så fick vi göra vad vi ville så jag och 2st andra hoppade trampett. Satta frontflip och Supermanfrontflip cleant:) Efter skolan så var det 45min tills skolbussen kom så jag gick till ica och köpte 14st energi dryck. Jag är stålt jag har köpt 38st energi dryck på 2 dagar och jag har bara druckit 3st av dom.

Kommmmmentera

1 kommentar:

linnea sa...

du köpper helt sjukt många energi dryker,jag har drukigt 1 i hella mitt liv o den köpte jag inte ens själv. det är inte bra med för mycket hahaha :D xD :D