onsdag 13 maj 2009

Söndag: Kollade på Formula BMW och GP2. Sen så åkte vi till mormor och morfar och firade Jonatan som fylde 12 i fredags. När jag kom hem så såg jag på F1 loppet från Barcelona.
Måndag: Första dagen på praon. Jag tog moppen till morfar där jag praoar.. Vi åkte till skogen på förmiddagen och kapade två träd som hade blåst ner. Efter lunch så åkte vi till östa. Där så kultiverade jag till kl:16 sen så slutade jag. Sen på kvällen så åkte jag och kollade på fotboll ÖSK-Hammarby. Det blev 2-0 efter ett snyggt mål av Roni Porokara och ett ännu snyggare av Samuel Wowoah.

Tisdag: Åkte moppe till praon. På förmiddagen så kultiverade jag klart. Efter lunch så klippte jag gräset. När gräset var färdig klippt så åkte vi till Lantmännen och köpte ett par bra stövlar som jag kan ha när jag är där och jobbar. När arbetsdagen var slut så åkte jag till mamma där jag och Jonatan sov för första natten.
Onsdag: kl: 08:15 så kom morfar och hämtade vid mammas lägenhet. På förmiddagen så Städade vi faktist lite i garaget och tog fram såmaskinen och började meka lite med den. Efter lunch så fortsatte vi med såmaskinen, det tog hela eftermiddagen. När jag kom hem så klippte jag gräset med gammla klippon här hemma.
Ps. Ett klipp på¨mig från min prao http://www.youtube.com/watch?v=Jag7oTemldY
//Heavy Metal Farmer:P haha

2 kommentarer:

Anita sa...

Vad du jobbar både hos morfar och hemma. Tur att det finns så duktiga killar som du.

Junne sa...

tack, tack