tisdag 5 maj 2009

Måndag: Skola. Efter skolan åkte jag till Hanna, Robbin var också där. Vi hoppade lite matta. (Bilden ovan är inte från i dag utan från en solig dag:P)Sen så åkte vi till Sanakroa och tankade hannas moppe. Sen vidare till vindskydet och sen hem och kolla på fotboll. Det var GIF-ÖSK. Det blev 2-0 och Ösk spelade så jävla dåligt.

Tisdag: Vi åttor mötte niorna på fotbollen i dag i skolan, vi förlorade med 5-1 tror jag. På efter middagen så var det läxförhör på El-lära. jag tror att det gick bra. Efter skolan så gick jag till Hanna där så hoppade vi matta och spelade biljard.
Kommentarerna har varit få nu på sistonde, skärpning!

4 kommentarer:

Karolina sa...

Tjena Johannes! Jag tycker att allsvensk fotboll oftast är dålig. Tacka vet jag La liga och premier league :-) Såklart champions league också. Glad jag blev igår när Man U gick vidare :-)

Junne sa...

Håller med. Bästa matchen var ju El Classico i helgen:)

linnéa <3 sa...

fy vad dåliga ni var på matchen

linnnea <3 sa...

hahahah <3<3<3