lördag 18 april 2009



Nu har jag int skrivit på över en väcka så kommer inte ihåg allt som jag har gort.


Torsdag: Var hos mormor och morfar (tror jag) Kapade ved och eldade.

I fredags så var vi och grattade hanna som hade fyllt 15år. Vi fikade, hoppade hoppborg och hoppade stutsmatta. När jag och Jonatan kom hem så hade Farmor, Erik, Sussi, Stefan, Marcus och Linnea. Vi grillade på kvällen.


Lördag: Jag, Jonatan och Marcus spelade golf hemma på förmiddagen. Sen åkte vi in till Marieberg. Marcus köpte en sutdentkostym på Brothers. Vi andra köpte inget. När jag kom hem så cyklade jag till mormor och morfar och hämtade golfbollar. På kvällen åt vi påskbord.


Söndag: Alla åkte hem vid 12 tiden. Jag spelade lite golf.


Under veckan så har jag varit i skolan som vanligt och efter skolan så har jag åkt moppe.


I går när jag kom hem så såg jag på F1 träning 1 och 2. Krattade även bort grus från gräsmattan.

I dag så vaknade jag kl 5 och kollade på F1 träning 3 och nu så sitter jag och kollar på F1 kvalet. Efter det så ska jag äta frukost och åka till mormor och morfar och jobba.

Nu blev det lite att läsa för er. Kommentera nu.

3 kommentarer:

Christina sa...

Tur att mormor och morfar har en så duktig hjälpreda.

Ingegerd sa...

Hej Johannes!
Tack för att du kommer och hjälper
oss.Du fick fart på mormor o mamma
oxå,så det blev lite gjort med
vedhögen.
Kul att Hanna kom o visade sin
moped tycker jag. Så fick ni köra
lite traktor,som båda gillar.
Hej från mormor.

Anita sa...

Du verkar ha fullt upp, skola och så hjälpa mormor och morfar.